Prati nas na društvenim mrežama

Domaći fudbal

Utakmica nije ni počela, a Partizan ostao bez najbitnijeg fudbalera!

Objavljeno

-

Foto: Stojan Maleš

Neće Partizan pa neće…


Nakon što je potvrđeno da je Žan Kristof Bajbek teško povređen, još jedna loša vest je snašla Aleksandra Stanojevića.

Bilo je najavljeno da će Vladimir Stojković biti na golu crno-belih, ali se kapiten Partizana neposredno pred početak meča požalio na visoku temperaturu, pa je Stanojević morao napravi rokadu na golu.

Umesto Stojkovića između stativa Partizanovg gola se našao Nemanja Stevanović.

Izvor: Espreso

Advertisement

———-

———-
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Domaći fudbal

VELIKA ČAST ZA SRPSKI FUDBAL: FSS među kandidatima za dobijanje UEFINOG Oskara!

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska


U čast strateških aktivnosti koje su doprinele razvoju fudbala, u petak 3. decembra biće održana UEFA GROW ceremonija dodela nagrada za projekte van terena iz cele Evrope!

Svoje mesto na ceremoniji zauzeće i Fudbalski savez Srbije koji prvi put u istoriji učestvuje u biranju za nagradu koju UEFA smatra Oskarom za razvoj fudbala i samim tim je najprestižnija kada se radi o nagradama van terena.

UEFA je primila rekordnih 150 prijava od strane 43 asocijacije (ukopno ih ima 55) koje će se takmičiti za dobijanje nagrada u osam kategorija. To samo znači da je ovo znak odličnog rada i strateškog napretka širom Evrope, takođe i u Srbiji gde je FSS učešće uzeo sa kampanjom „Fudbal je za devojčice.“

Ukoliko Srbija osvoji nagradu, a u užem je izboru za nju, to bi značilo da bi se FSS pozicionirao na mapu uspešnih saveza i istovremeno bi se otvorila vrata za nove projekte UEFA. Važno je napomenuti i to da se ova „akcija“ ne odnosi samo na ženski fudbal, već je u pitanju jedna od najboljih fudbalskih kampanja.

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska. Ovim putem trebalo bi ohvaliti i marketing i PR tim FSS koji su od jedne krajnje neinteresantne teme za javnost napravili veliki uspeh za samo tri meseca. Postavlja se pitanje šta bi uradili sa mnogo više vremena i sa temama koje su i te kako zanimljive pomenutoj javnosti?!

Izvor: Espreso

Nastavi sa čitanjem

U trendu