Prati nas na društvenim mrežama

Domaći fudbal

GROM IZ VEDRA NEBA: Zvezda dobija najveće pojačanje za meč sa Slovanom!

Objavljeno

-

Foto: EPA

Ovo je malo ko očekivao


Meč drugog kola u ligi Evrope, protiv Slovana iz Libereca, crveno-beli će igrati u četvrtak od 18:55.

Možda i pred navijačima!

Kako saznaje navijački portal RSB, Crvena zvezda se priprema za utakmicu kao da će se ona igrati pred publikom!

Konačan sud treba da da krizni štab, koji će sutra zasedati i doneti odluku o prisustvu publike na utakmici Lige Evrope.

Podsećamo, UFA je dozvolila navijače na utakmicama u okviru svojih takmičenja, ali je krizni štab u Srbiji, zbog loše epidemiološke situacije, izbegavao otvaranje kapija na stadionima.

Ukoliko publika bude dozvoljena, Crvena zvezda će moći da računa na 25% od ukupnog kapaciteta stadiona. To znači da će utakmici moći da prisustvuje oko 13 hiljada navijača.

Izvor: Espreso

Advertisement

———-

———-
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Domaći fudbal

VELIKA ČAST ZA SRPSKI FUDBAL: FSS među kandidatima za dobijanje UEFINOG Oskara!

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska


U čast strateških aktivnosti koje su doprinele razvoju fudbala, u petak 3. decembra biće održana UEFA GROW ceremonija dodela nagrada za projekte van terena iz cele Evrope!

Svoje mesto na ceremoniji zauzeće i Fudbalski savez Srbije koji prvi put u istoriji učestvuje u biranju za nagradu koju UEFA smatra Oskarom za razvoj fudbala i samim tim je najprestižnija kada se radi o nagradama van terena.

UEFA je primila rekordnih 150 prijava od strane 43 asocijacije (ukopno ih ima 55) koje će se takmičiti za dobijanje nagrada u osam kategorija. To samo znači da je ovo znak odličnog rada i strateškog napretka širom Evrope, takođe i u Srbiji gde je FSS učešće uzeo sa kampanjom „Fudbal je za devojčice.“

Ukoliko Srbija osvoji nagradu, a u užem je izboru za nju, to bi značilo da bi se FSS pozicionirao na mapu uspešnih saveza i istovremeno bi se otvorila vrata za nove projekte UEFA. Važno je napomenuti i to da se ova „akcija“ ne odnosi samo na ženski fudbal, već je u pitanju jedna od najboljih fudbalskih kampanja.

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska. Ovim putem trebalo bi ohvaliti i marketing i PR tim FSS koji su od jedne krajnje neinteresantne teme za javnost napravili veliki uspeh za samo tri meseca. Postavlja se pitanje šta bi uradili sa mnogo više vremena i sa temama koje su i te kako zanimljive pomenutoj javnosti?!

Izvor: Espreso

Nastavi sa čitanjem

U trendu