Prati nas na društvenim mrežama

Fudbal

LUDNICA U AUTOBUSU: „Orlovi“ u transu slavili uz ovu pesmu!

Objavljeno

-

Foto: instagram/fudbalskisavezsrbije

Srbija je na Svetskom prvenstvu, sada to konačno možemo da izgovorimo ponosno!


Golom Aleksandra Mitrovića u 90. minutu utišali smo ceo Lisabon i obezbedili vizu za Katar, a kada se na takav način obezbedi pobeda i veliki uspeh – ni slavlje ne sme da bude prosečno. Odmah su naši napravili šou na terenu i u svlačionici, ali i na putu ka hotelu.

Fudbalski savez Srbije podelio je na svom Instagramu snimak slavlja iz autobusa na kome se vidi da su naši fudbaleri u transu nakon plasmana na Mundijal, kao i da u tom timu pre svega vlada sjajna atmosfera.

Advertisement

———-

———-
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Domaći fudbal

VELIKA ČAST ZA SRPSKI FUDBAL: FSS među kandidatima za dobijanje UEFINOG Oskara!

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska


U čast strateških aktivnosti koje su doprinele razvoju fudbala, u petak 3. decembra biće održana UEFA GROW ceremonija dodela nagrada za projekte van terena iz cele Evrope!

Svoje mesto na ceremoniji zauzeće i Fudbalski savez Srbije koji prvi put u istoriji učestvuje u biranju za nagradu koju UEFA smatra Oskarom za razvoj fudbala i samim tim je najprestižnija kada se radi o nagradama van terena.

UEFA je primila rekordnih 150 prijava od strane 43 asocijacije (ukopno ih ima 55) koje će se takmičiti za dobijanje nagrada u osam kategorija. To samo znači da je ovo znak odličnog rada i strateškog napretka širom Evrope, takođe i u Srbiji gde je FSS učešće uzeo sa kampanjom „Fudbal je za devojčice.“

Ukoliko Srbija osvoji nagradu, a u užem je izboru za nju, to bi značilo da bi se FSS pozicionirao na mapu uspešnih saveza i istovremeno bi se otvorila vrata za nove projekte UEFA. Važno je napomenuti i to da se ova „akcija“ ne odnosi samo na ženski fudbal, već je u pitanju jedna od najboljih fudbalskih kampanja.

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska. Ovim putem trebalo bi ohvaliti i marketing i PR tim FSS koji su od jedne krajnje neinteresantne teme za javnost napravili veliki uspeh za samo tri meseca. Postavlja se pitanje šta bi uradili sa mnogo više vremena i sa temama koje su i te kako zanimljive pomenutoj javnosti?!

Izvor: Espreso

Nastavi sa čitanjem

U trendu