Prati nas na društvenim mrežama

Fudbal

SLAVLJE U SVLAČIONICI JE POČELO: Orila se pesma koja svim SRBIMA tera SUZE na oči!

Objavljeno

-

Foto: EPA/Antonio Cotrim

I, uz stihove, „Aj, pa… pukni zoro, staru majku probudi – pa da vidi ko joj dolazi“ slavio se istorijski plasman na Svetsko prvenstvo


Srbija je u Lisabonu pobedila Portugaliju, gol odluke za plasman na Svetsko prvenstvo postigao je Aleksandar Mitrović u 90. minutu, pa i ne čudi veliko slavlje koje je usledilo u svlačionici.

Srbija je posle preokreta izborila direktan plasman na Mundijal, a po okončanju meča u Lisabonu igrači naše nacionalne selekcije su – zapevali.

U svlačionici su skandirali „Idemo u Katar, idemo u Katar!“, a onda je neko od njih pustio pesmu „Pukni zoro“.

I, uz stihove, „Aj, pa… pukni zoro, staru majku probudi – pa da vidi ko joj dolazi“ slavio se istorijski plasman na Svetsko prvenstvo.

Izvor: Espreso

Advertisement

———-

———-
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Domaći fudbal

VELIKA ČAST ZA SRPSKI FUDBAL: FSS među kandidatima za dobijanje UEFINOG Oskara!

Objavljeno

-

Foto: Pixabay

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska


U čast strateških aktivnosti koje su doprinele razvoju fudbala, u petak 3. decembra biće održana UEFA GROW ceremonija dodela nagrada za projekte van terena iz cele Evrope!

Svoje mesto na ceremoniji zauzeće i Fudbalski savez Srbije koji prvi put u istoriji učestvuje u biranju za nagradu koju UEFA smatra Oskarom za razvoj fudbala i samim tim je najprestižnija kada se radi o nagradama van terena.

UEFA je primila rekordnih 150 prijava od strane 43 asocijacije (ukopno ih ima 55) koje će se takmičiti za dobijanje nagrada u osam kategorija. To samo znači da je ovo znak odličnog rada i strateškog napretka širom Evrope, takođe i u Srbiji gde je FSS učešće uzeo sa kampanjom „Fudbal je za devojčice.“

Ukoliko Srbija osvoji nagradu, a u užem je izboru za nju, to bi značilo da bi se FSS pozicionirao na mapu uspešnih saveza i istovremeno bi se otvorila vrata za nove projekte UEFA. Važno je napomenuti i to da se ova „akcija“ ne odnosi samo na ženski fudbal, već je u pitanju jedna od najboljih fudbalskih kampanja.

Za svaku od osam nagrada novinovane su po tri članice UEFA, a glavni konkurenti naše zemlje su Holandija i Poljska. Ovim putem trebalo bi ohvaliti i marketing i PR tim FSS koji su od jedne krajnje neinteresantne teme za javnost napravili veliki uspeh za samo tri meseca. Postavlja se pitanje šta bi uradili sa mnogo više vremena i sa temama koje su i te kako zanimljive pomenutoj javnosti?!

Izvor: Espreso

Nastavi sa čitanjem

U trendu