Prati nas na društvenim mrežama

Evroliga

EVROLIGA UVELA NOVA PRAVILA: Ništa više neće biti isto!

Stojan Maleš

Objavljeno

-

Foto: Euroliga

Evroliga i njeni klubovi postigli su dogovor oko jedinstvenog “paketa”


Košarkaška porodica i svi članovi Evrolige teško su pogođeni pandemijom virusa Covid-19 koji je zaustavio sport i prekinuo takmičarsku sezonu 2019-2020 pre njenog kraja.

Pandemija je i dalje u toku, a kako bi se našlo prihvatljivo rešenje i košarka vratila na terene i tokom pandemije i početka takmičarske sezone 2020-2021. klubovi koji igraju Evroligu u narednoj sezoni, među kojima je i višestruki osvajač ABA i Superlige – KK Crvena zvezda mts, tokom jula meseca obavili su više razgovora i konsultacija na ovu temu.

Evroliga i njeni klubovi postigli su dogovor oko jedinstvenog “paketa” i seta smernica kao odgovor na globalnu pandemiju COVID-19, čiji je cilj da na najbolji mogući način dočekaju navijače u dvoranama čim okolnosti to dozvole.

S obzirom da evroligaški klubovi deluju u 15 različitih država sa različitim propisima nacionalnih zdravstvenih vlasti, smernice su svojevrsni vodič, skup ideja, preporuka i principa koje svi Turskih Airlines EuroLeague i EuroCup klubovi mogu da primene u svojim halama u narednoj sezoni.

Konkretno, klubovi su razmotrili različite aspekte kako bi povratili poverenje javnosti i navijača i ohrabrili ih da prisustvuju događajima uživo i učinili im pogodnijim prisustvo utakmicama u svetlu novonastale situacije na kontinentu.

Imajući to u vidu, klubovi i liga su između ostalog preporučili sledeće korake:

Raspored pristupa areni: Ulaz u arenu tokom određenog vremena i širenje što više fizičkih pristupnih tačaka u halama:

Testiranje (Ispitivanje) i upravljanje cirkulacijom navijača : Klubovi će omogućiti testiranje temperature na pristupnim tačkama i ulazima u dvoranu, kao i upravljanje spoljnom i unutrašnjom cirkulacijom navijača, kako bi se poboljšalo socijalno distanciranje tokom celog trajanja događaja.

Namenski protokoli za saniranje arene: poboljšati celokupnu čistoću u hali, uvođenje sanitarnih protokola i pružanje zaštitne odeće radnom osoblju i aštite gledaocima tokom boravka u hali.

Epidemiološka ekspertiza: Posavetovati se sa stručnjacima za epidemiologiju kako bi podržali i pomogli implementaciju sigurnosnih protokola.

Fleksibilna mesta za socijalno distanciranje: Stvaranje programa i šeme za sedenje radi različitih mera fizičkog distanciranja, kada je to potrebno, kako bi se omogućilo vlasnicima sezonskih karata da uživaju u igri sa svojih rezervisanih mesta u najsigurnijem okruženju i u skladu sa međunarodnim i / ili lokalnim propisima.

Hands-free tehnologija: Ubrzajte usvajanje takvih mera kao što su online kupovina bez papira ili bezgotovinsko plaćanje da biste ograničili gužve, duge redove i dodirne tačke.

Prilagodljivi načini plaćanja ulaznicama: Dati navijačima potrebnu fleksibilnost u nepredvidivim vremenima, nudeći kreativne uslove plaćanja.

Zatražiti pomoć navijača: Ubrzati usvajanje inovativnih mera za angažovanje navijača, pitajući i njih za mišljenje o gore navedenim merama i uzimajući u obzir njihov uvid prilikom dizajniranja novih mera u ovim okolnostima.

Transparentna i dosledna komunikacija: Obaveštavajte ljubitelje košarke i navijače o svim preduzetim merama kako bi se osigurala njihova udobnost i sigurnost nakon što su vrata hale otvorena. Pobrinuti se i osigurati da znaju sve protokole unapred će biti ključno za uspešan povratak utakmicama uz prisustvo publike i njihovo praćenje uživo.

Izvor: Espreso